Hemma efter en efterlängtat dusch!

Vaknade upp idag av att det dånade i badrummet. Vi har börjat renovera det nu. Detta innebar att vi var vattenlösa ett tag. Herregud vad handikappad man blir. Man kan inte ens borsta tänderna typ juu. Tillslut fick vi vatten och det var ju tur! Lite ångest bara att jag inte kunde duscha på morgonen. Gör alltid det! :( Hade dock planerat sen igår att jag skulle gymma efter skolan och duscha där, fett smart ju.

Cyklade ner och mötte Anna där men vad händer? Jo, när jag kommer in i omklädningsrummet är det massa män där inne som ba "Nehedu lilla gumman, vi ska städa här nu" Jag liksom bara "Jaha, vaddå? Jag är ju ombytt så det är lugnt." Han ba "Men om du hade tänkt duscha blir det ingen dusch för dig på några timmar så du vet." Trodde det var ett skämt typ. Lovar har gymmat i över två år och kanske duschat.. ja, inte ens 10 gånger tror jag. Så den ENDA gången jag tekniskt sätt verkligen MÅSTE duscha där får jag inte det? HAHA. :(

När jag hade gymmat klart och kom in i omklädningsrummet verkade dom typ skyndat sig asmkt och ba till varandra "Ahh nu kan den lilla tjejen få duscha. Hon var så orolig, hade väntat hela dagen, men nu är vi snart klara." Lilla tjejen? Det slutade ändå med att vi inte orkade vänta så jag fick duscha hos Anna sen! Det gjorde min dag. :) !!!


Kommentarer
Postat av: Ida

TÖNT MED STORT T!

2011-05-31 @ 02:38:07
URL: http://spolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0