Alone

Tjubidoo. Här ligger jag helt hundra procent ensam och ska sova. Känns helt sär att inte ha någon här. Varje natt i över en vecka har jag haft nån att gå att lägga mig med. Haha okej det där lät ju lite sär men torsdag till lördag va Simon här, sen Frida och sen har jag vatt hos Simon i två nätter nu. Haha okej det lät ju fortfarande helt sär man hallå ni fattar, kanske. Imorgon ska jag också vakna upp och ha en dag framför mig helt utan några som helst planer. Chill. Det var ett tag sedan, men det är lovets sista dag så ska väl passa på att njuta. :) *gäsp* Tänkte bjuda på några charmiga bilder från min och Simons skogspromenad innan jag ska sluta mina ögon och sjunka in i en djup sömn x)







Gillar mina kreativa lösningar på att hitta stativ i skogen. På första bilden balanserar kameran på en gren på en gran. Andra bilden en liten kulle, kombinerat med linslocket. Sista bilden fick kameran ligga på marken med en sten som vinklade upp objektivet lite. (Y) Ok, god natt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0