Slödag - skrivit och skrivit!

Slödag. Verkligen. Har inte gjort ett skit. Skoja det har jag ju visst. Har återupptagit jobbet med min bok, yeey. Efter att inte ha skrivit en rad på cirkus åtta veckor är jag nu ikapp så sen min dator kraschade går jag nu framåt igen utan att bara skriva om. Bra jobbat Emilia :) hehehe åh det är så roligt att skriva, samtidigt som det känns lite jobbigt för man saknar allt så himla mycket. Vet att jag kanske tjatar om det, men nääh det tycker jag nog inte att jag gör, med tanke på hur jobbigt det är lixom. Hehe. Blandade känslor alltså. Men jaa nu ska jag nog ta en paus och gå upp och röra mig lite (läs: hämta mat sen lägga mig i soffan och kolla på True Talent) haha...

Två bilder från i tisdags. Shopping med Frida i Halmstad. Asså vi var kass på att ta bilder den dagen ju. Frida var ;) haha som var den som hade med sig kameran ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0