Återigen en behövlig projektarbetsdag

Vaknade upp bredvid min kära Simon. Tyvärr redan typ vid 7 och han var tvungen att bege sig till skolan, stackarn. Själv är man ledig idag. Eller ledig är fel ordval, menar ju projektarbetsdag. Skriver och skriver och är just nu på när jag var uppe på scenen, det blir ett långt kapitel, hehe :P Har varit på skolan en sväng med och intervjuat två elever som har släppt en skiva om jag har, på uppdrag av Smålänningen alltså. :) Ska fortsätta skriva hela dagen lång nu, åtminstone halva. Ska hinna hjälpa Anna lite med hennes projektarbete med. Ja, alltså hon har som arbete att lansera sig själv inom musik typ, så jag är hennes, jag citerar henne själv "fotograf, filmare (?) haha, redigerare, kompis, granne och ibland även chaufför" Kult. Tänkte plugga lite svenska sen också. Nationella imorgon - 5 timmars uppsats. Wihoo.


Thea och Alexander. I tidningen tidigast nästa onsdag dock =)


Här ligger jag och skriver. Tar hjälp av gamla artiklar och min dagbok. Haha fett roande <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0