Fredagsmorgon innan lovet!

God morgon gott folk! Hm, jag tror jag måste tänkt fel när jag ställde klockan idag. Har en hel timme mer tid än vad jag räknat med. Lite ambitiöst att gå upp 8 när man inte börjar förrän 12.30 också. Tänkte dock ner på stan en sväng innan, bland annat gå till körkortcenter och plugga lite teori. Inte jättelänge kvar till uppskrivningen nu så måste ligga i. :)

Det blir en kortisdag i skolan idag med, bara 45 ynka minuter om ens det. Vilken lärare påbörjat nått nytt sista lektionen innan ett LOV? :D Inte min religionskunskapslärare hoppas jag iallafall. Haha ;) Ska bli hur najs som helst med en veckas ledighet. Får dessutom fint besök under veckan. Frida beger sig till min hela vägen från Kiruna. :D Ah, hon påbörjar ju resan rätt snart, stackaren. O jag ska hinna med så mycket innan hon kommer, så åker hon snart?! "Tur" att det tar lite tid då. Nämen. ;) Efter skolan ska jag träffa min lille Simon (som jag förövrigt råkade se har namnsdag idag, grattis!) HAHA. Såg det i tidnigen, där jag även såg ett par artiklar made by me. :)







Hoppas inte heller ni missade min djupa berättelse om ett speciellt sommarminne som var med i onsdagens tidning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0