Top model

Gokväll. Sitter och halvkollar lite på Top model som har premiär idag. Eller? Tycker det inte är sig likt för att vara första avsnittet. Ingen audition eller så ju? Aja, orkar inte kolla så noga men kan va bra ibland i brist på annat. Inte för att det inte finns nog med andra på tvprogram eller annat att göra, hehe. Idag var jag tillbaka på praktiken igen. Första dagen jag hade fullt upp så det var kul, det gick fort och kommer ha med ett och annat egenproducerat material imorgon så läs med omsorg. :) När jag slutade cyklade jag hem som en galning. Hade bestämt fotografering med Anna, mest till hennes projektarbete men blev några bilder på mig med. Tänkte, vore väl dags för en ny bloggdesign snart eller? Såhär blev resultatet:







Haha, driver. Anna och fokus ;) Nää jag driver igen. Jag tog också många suddiga bilder på henne, det blir så ibland. Men jaao, var inte så peppad på att redigera bilder och ha mig nu så får visa lite seriösare typ imorgon kanske. Kan visa denna iaf:



Men jaa. Imorgon blire praktik igen, sen gymmet med... ANNI :) Haha alla verkligen börjar gymma nu, kul kul. Ah, senaste gången jag gymmade var dagen innan jag åkte till Kreta. 2 timmar innan ju, rätt ambitiöst tycker jag ju. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0