Elafonissi

Sitter ute där vi satt igår på kvällen. Det är karaokekväll här och Anna har tvingat upp mig (oss) två gånger. Haha sjukt pinsamt! xD Vi sitter här och skäms nu, jag iallafall. Anna är ju bra ;D hihihi! Kyparen ville nog också gärna sjungit med oss men han var för feg och det var typ inte tillåtet heller sa han. Äh bra ursäkt va?

 



Även idag fick vi mjölk och vin. Asså orkar inte x) Men ja, skit i kvällen nu. Idag var det dagen som borde stå i fokus. Vi var nämligen uppe ovanligt tidigt. Vi bokade in utflykten till Elafonissi och wow, det ångrar vi inte en sekund. Det var verkligen sjuuukt hur vackert det var där. Saknar det redan. Asså wow säger jag bara! Dessutom var det visst helt molnigt här hela dagen men där var det stekande sol och klarblå himmel och helt perfekt väder. Hur awesome??! Lätt värt den nästan 2 timmars långa bussresan. Påvägen dit stannade vi också till i Agia Sophia. Värsta coola grottan ellernått. Dock världens träningspass att gå upp dit. 350 trappsteg ellernått och jag och Anna tog täten (why??) På tal om träningsvärk. Vaknade upp i morse och kände mig helt mörbultad (? xD) Tänkte "hur har jag sovit i natt egentligen?" men senare kom jag fram till att det måste varit massagen. Den var ju som sagt rätt hård. Aj aj haha men aah. Nu.. BILDER!!




























Ah som ni ser har jag badat idag med. Stolt! :) Hihi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0