Frukostbuffé och träning

Började dagen med frukostbuffé på Roddys med familjen. Vi hade fått ett presentkort där av våra snälla grannar som tack för att vi passade deras söta katt Alice. Jag som älskar frukost trivdes bra och åt typ hur mycket som helst x) Efter frukosten tog vi ett par timmars paus och smälte maten sedan tog jag med mig mamma och Alfred till gymmet. De ska minsann börja träna! Bra tycker jag, då kanske det blir fart på mig också. Tränar alldeles för sällan nu för tiden. Mitt ryggont går dock upp och ner. På torsdag ska jag iallafall till sjukgymnasten och bli tillrättad sen ska jag "starta om!" Det blir nog bra. Sofie sa idag med att hon kanske ska börja träna där igen så då har jag ju massa träningssällskap så inget att skylla på ;D

Sen var jag ännu mer aktiv och gick ut med Anni på en liten promenad. Eller ganska lång faktiskt. Vi gick nästan i två timmar ;D Därefter blev det Idol. AH vad ska man säga? Alexander Bard förstör. Det var allt. ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0