Min dag och morgondag

Nu sitter jag vid min dator igen. Alfred har fixat en ny hårddisk så ah. Kommer kunna ha med datorn näst intill som vanligt. Saknar bara en himla massa program och filer men får försöka överleva ändå. ;)

Idag har jag suttit hemma och försökt återställa det som försvann i mitt projektarbete. Okej verkligen inte allt, men är en bra bit påväg iallafall. Känns lite bättre. Satt hemma till 15.30 sedan rullade jag ner mot skolan där jag mötte Sofie, Yu och Adam. Så fult, alla bara slutade skolan och jag bara kom dit men jag skulle intervjua Sofie och co. om deras Kinaresa. Ja, alltså deras projektarbete heter Panda rescue. De ska åka till Kina i några veckor och ta hand om pandor där. Hur coooolt? Jag tänkte skriva om det i Smålänningen. Igår intervjuade jag Vezira om hennes dans också. Känner dock att det är lite dåligt tajmat; göra massa intervjuer sen bara åka iväg och skriva om det först två veckor senare. Hm, jaja tur jag känner de så jag kan fråga om det är nått som är oklart sedan. :P


Här har vi Kinagänget. Haha lite kul när vi skulle ta bilden. Ville gärna ha med en världskarta men visste inte riktigt vart på skolan det fanns en. Vi fick låna nycklar av en lärare men hon hade bråttom så vi sprang runt som dårar i halva skolan och kikade in i klassrummen. Tillslut hittade vi ett bra, med en sån rund jordglob med så det vart ju toppen! ;)

Jaa, klockan börjar bli mycket. Tänkte snart krypa till sängs faktiskt. Hemma, sista gången denna månaden faktiskt. Imorgon blir en fartfylld dag ellernått. Har tre lektioner sen slutar jag men får hänga kvar i skolan drygt en timme. Vi ska fotograferas 13.45 så that's why. Egentligen skulle vi ta fotot på fredag men nu har vi bytt. Tur - så får jag vara med. Vi ska klä ut oss till pirater så har varit hos Anna nu och hämtat värsta priatoutfiten. Haha ne men var där för att sammanställa vår packning. Vissa saker kanske inte båda behöver dra med så vi kom överens vad och så planerade lite och råkade mest få med mig kläder som passade till fotot. :) Direkt när det är klart hämtar mamma mig på skolan och så åker vi direkt och gymmar lite. Behöver det innan jag åker och nu blev det lite sista sekund av olika anledningar, hehe x) Ja sen hinner jag inte så mycket mer än hem och stänga väskorna sen kommer Anna och hämtar mig och sedan sätter vi kurs mot Malmö. YE!

Kommentarer
Postat av: Nyfiken tjej

finns det fortfarande glödande gnistor mellan dej och Yu?!!?

2011-09-22 @ 22:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0