Mjölk

Oteknisk man från okänt land frågade om han skulle ta bild på oss. Okää sa vi.


HAHAHA asså döör. Nu har vi varit och ätit. Har jag nämnt kyparna innan? Pratglada och nyfikna typer minnsann. Det började igår med att vi av någon anledning fick ett varsitt glas vin. Ew ;S (Vin är äckligt) jag ville ju inte ha det så jag lämnade mitt glas näst intill orört :S Efter att vi kom hem från Chania igår mötte vi sedan kypargänget utanför hotellet och såklart konfronterade han oss med frågan "Why didn't you drink the wine?" I brist på svar och fantasi drog Anna klassikern att jag inte drack alkohol. (Y) Han typ ba "Ahh, you want milk instead?" HAHA ASSÅ. AH. Blev typ som värsta skämtet och jag sa ja. Direkt när vi kom in i restaurangen idag dök han på oss och ba "MILK!!" Snart kom han där med en bricka med ett glas vin (till Anna) och ett glas mjölk (observera med sugrör) AHA?



HAHAHA.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0