Schema

Hur lär man sig backparkera? Kan inte =( haha.. hade nyss min onödigaste lektion hittils. (Bortsett från den jag glömde bort typ förra veckan kanske? Fail.) Gick igenom backparkering som vi gjorde för några månader sen och jag var precis lika kass igen, om inte mer kass. Äh, jag får jobba på det! :) Skyller på att jag var trött och hungrig. ;) Hann inte äta nått efter skolan för gick direkt till stan. Måndagar är den jobbigaste dagen, och tråkigaste sedan är det rätt okej resten av veckan. Såhär ser mitt schema ut:

För er som inte ser och är intresserade, klicka på det för att se det större.

På den långa håltimmen idag gjorde jag ett återbesök i fotolabbet och framkallade lite bilder som jag tog i februari. Har tänkt att göra det i hundra år nu så skönt att det blev nu. Verkar som dom blev rätt bra med. Hade inga förväntningar eftersom jag hade 3200 ISO film och kameran var inställd på ISO 400 när jag tog dom så det kanske hade påverkat lite tänkte jag men icke. Nästa måndag ska jag börja plocka fram dom så då kanske jag visar nått. Nu blir det skola först på torsdag. Imorn - halkbana och ondag - APU :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0