HAY I´m back! En snabbtitt på veckan dårå...

Haha... Ska försöka återuppta bloggandet nu tänkte jag! Har haft så mycket att stå i den senaste veckan så jag har bara prioriterat det. Men en snabbtitt tillbaka på veckan som gått kommer här.

I måndags hade vi vår första projektarbetsdag så jag låg hemma och skrev precis hela dagen. Aha, ska jag avslöja vad jag gör nu kanske? Jag skriver en bok om mitt liv som Darinfan. Kul va? :D Redan uppe i si sådär 16 kapitel fast började ju för ett bra tag sedan. ;) I tisdags och onsdags var jag på Smålänningen hela dagen. Rätt najs! Gör inte så stora saker ännu, bara lite smått som Panelen och sånt men det ska komma igång nu nästa vecka. Eller ah, ska bara vara där en dag. Ny projektarbetsdag på en av dagarna men har ändå bokat in intervjuer på båda dagarna.

Men ah, denna veckan var alltså i skolan först i torsdags. Började dagen med gympa, men det var badminton så det gick väl an. Bättre än förra veckan när vi simmade och läraren typ hade värsta genomgången med mig hur man skulle ta bentagen, typ som på dagis. "Men du kan ju öva på land och ja.. gå med och öva" HAHA. Hallå vadå spela roll hur man simmar? Huvudsaken är väl att man kan? :)

I onsdags var det tjejkväll hos Ida. Vi firade Anna som fyllde 18 förra veckan. Mysigt värre! Såg Sex and the city 2... xP Och givetvis min film som jag mixat ihop till henne. Brukar göra lite spontana skämtfilmer till utvalda personer som fyller år. Haha ;D Brukar uppskattas, eller? ;)







Ääh i fredags var en lugn dag. Hade endast en lektion på ynka 45 minuter så passade på att sitta kvar lite i skolan och plugga historia med Terese. Har redan börjat ta igen lite småsaker som jag kommer missa när jag e i Kreta. Tagga, bara 4 dagar kvar tills avgång! :D Fredageftermiddagen och kvällen spenderades på stan med en liten pajk ;D Kollade in julkalendern från 96, Mysteriet på Greveholm! Detta måste man ju bara se med jämna mellanrum ;) Aha, torsdagen glömdes nu men har nästan glömt var jag gjorde då. x) Hade ännu en körlektion, som nu ändå var ett tag sen, och pluggade oxå lite teori. Känns som man aldrig kommer bli klar men den där skiten.. ;) Jodå.

Igår blev det träning och svampplockning (haha) och sen duschning och uppfräschning. Klassfest stod på schemat och efter några timmar hos Chrisse drog vi till stan och jag hamnade på Torino med Vezzi och Alexandra som inte har åldern inne för Harrys. :)







Idag har jag varit i Hömlinge och firat kusin Klara som fyller 3 imorgon. Jag satt bakom ratten på hemfärden och det var en ovanligt lärorik körning. Fick köra om två bilar med båtar (öh) och det regnade och plötsligt bara kom en ekorre springandes över vägen. Hann se den och tänka typ "bromsa inte, det är bara en ekorre" så bara stannade den mitt i vägen sen bara sprang den tillbaka och jag ba skrek. Tror den klarade sig men ååh :( xD







Söting på sista bilden. Den får symbolisera ekorren. HAHA. Öhm ja, nu ska jag packa lite tills True Talent som börjar om... 20 minuter? ;) HEJ PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0