Nöttja + I need Spain-sortering med Anna

Idag ringde klockan 8.15 och jag va nära att bara stänga av som vanligt. Har en tendens att ställa klockan någorluna tidigt för att kunna snooza lite. JAG har blivit en SNOOZMÄNNISKA. Trodde jag aldrig typ. Haha. Innan jag gjorde detta hann jag komma i underfund med att jag skulle köra syrran till mormor och det alltså var därför klockan ringde. 45 minuter senare var vi på väg. Väl framme i Nöttja, där mormor bor, möttes vi av Olgas gröt som stod på bordet, mmm! =) Stannade kvar till eftermiddagen och busade lite med mina små kusiner och åt ännu mer gott. Trevligt!


Fullt fart i mormors trädgård. En 3-åring, en 4-åring, en 6-åring, en 9-åring och en 10-åring (skulle jag tippa på! xD)


Kusin Klara och jag. En bild jag snodde från mormors kamera ;)

Under kvällen kom Anna förbi och vi såg av en slump våra I need Spain saker som legat gömda i några månader. Jao för en himla massa månader sedan tävlade vi i en tävling, och vann inte. Fick dock ett tröstpris - massa random, meningslösa saker märka med I need Spain. Tillsammans satt vi och försökte hitta något typ av användningsområde för sakerna men gjorde knappt någon framgång. Anna blev en kopp rikare och jag blev ägare till en ny t-shirt. (Se bild.) Haha, skrattar högt! Vi passade också på att kolla på Grammisgalan, typ därför hon kom. Haha, ne men det har legat inspelat i vår hårddisk på dvd... ah även det i massa månader. Så ah, en bra kväll! En bra dag! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0