En lyckad projektarbetsredovisning!

Sitter här med spänningar i kroppen. Nacke, axlar, rygg... aj aj aj. Blir så bland annat när jag slappnar av och det gör jag nu i och med att projektarbetet är ur världen. Idag hölls redovisningarna. Det tog hårt på mina nerver då jag var sist ut av alla. Dessutom var min redovisning en av redovisningarna tvåorna fick vara med på, så det var fullsatt klassrum. Men, det gick bra och det var superskoj att berätta om arbetet. Drog ut bra på tiden för fick så mycket frågor och folk var intresserade. Blev till och med lite högläsning, inget jag planerat men passade bra in.


Men, bara för att projektarbetet slutar här, slutar inte arbetet med boken. Jag kommer nu trycka upp en begränsad upplaga och sälja till de som vill ha. :) Priset kommer ligga mellan 150 och 200 kronor. Är DU intresserad av ett ex, kontakta mig här eller maila: [email protected] så kanske det går att ordna ;) Boken är 212 sidor lång och omfattar mitt liv, från födelse till och med februari i år. :) Baksidestexten:


Kommentarer
Postat av: Jess

Åh! Jag vill ju läsa haha :D

2012-04-18 @ 10:39:01
URL: http://lessunless.blogg.se/
Postat av: Bina

aw, underbart! :)

2012-04-18 @ 13:51:03
URL: http://threefireflies.blogg.se/
Postat av: Linda

Du är så duktig!!! Den boken verkar jätteintressant! Hade jag inte haft så lite pengar som jag har nu, så hade jag nog köpt en!

Känns roligt att jag har varit med på en del av sakerna du också varit på! :D

2012-04-26 @ 13:07:20
URL: http://Lilapixlar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0