Lördag, helg, lov och Jay!

Det är lördag, helg och lov. Allt känns helt ok just nu. Ska strax jobba lite, skriva ihop en liten text från gårdagen. Då var jag på hockey där Jay Smith uppträdde. Fick allt en liten intervju med honom också minsann. HAHA dog lite. Tänker på när jag träffade honom i somras. Det var typ det fulaste ever. Hoppas han inte kände igen mig, tror inte det ;) Men måste säga att han faktiskt var rätt trevlig. Lite kort i svaren men schysst kille (hahaha) ! Jag var dock inte där för att fota så hade ingen kamera med mig, men känns ju rätt lägligt att slänga in en favorit i repris:


Kommentarer
Postat av: Jess

Kan knappt titta på honom :( haha så hemsk

2012-02-27 @ 13:27:36
URL: http://lessunless.blogg.se/
Postat av: Hanna

Han är grym på att göra underbara grimaser !! Tack för din artikel i Smålänningen btw

2012-03-12 @ 22:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0