Ska man gå på balen eller inte?

Denna frågan plågar mig ständigt. Okej, inte plågar och inte ständigt men man undrar ju. Det kändes som jag har bestämt sedan länge att jag skulle lägga ner det och istället göra något annat kul för de pengarna. Men, det handlar inte om pengar. Det handlar om att jag inte vet. Det KÄNNS om jag inte skulle uppskatta det lika mycket som andra. Jag har liksom aldrig längtat dit, inte sett fram emot det. Känner dock att det skulle vara himlans kul att klä upp sig och hela det köret, och det är ju faktiskt en engång grej. Jag kan ju inte direkt komma i efterhand och vilja gå. Vore hemskt. Men så e det det stora problemet; vem ska man gå med?! Fast det är tidigt så känns det sent att hitta någon... Aja, blir ju inte klokare av att sitta här och skriva. Kommer förmodligen inte kunna bestämma mig förrän in i det sista, och då är det la ännu mer "för sent".


Bild på några ljungbybor från balen 2010 :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Victor tex.....

2012-02-03 @ 17:12:32
Postat av: Emilia Johansson

Sv: Ahhh, har han inte heller hittat någon?! :P

2012-02-03 @ 19:59:50
URL: http://emiliajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0