Dagssumering + Smygtitt

Tjo! Den eviga hälsningsfrasen, haha. Ähm. Tänkte sumera dagen lite snabbt. Vaknade upp med Simon, lite småt förkyld, började kolla The voice Sverige, verkar ju bra! Sedan lagade jag och pappa mat, blev en supersmarrig lasange. Tänkte åka en snabbis till gymmet efter maten men Alfred ville ha skjuts till Agunnaryd så jag erbjöd mig köra eftersom jag ändå ville ut med bilen sen. HAHA ångest vad vi körde vilse. Körde hemifrån 13.30 och kom ganska nyss hem, okej jag hann ju träna en stund med men körde nog runt helt lost i två jäkla timmar. :S Eh jaa.. De va de.

 

En litet smygtitt på resultatet från fotograferingen! Tack så mycket grymaste Allen Celebija för hjälpen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0