Gran Canaria - Morgonen dag 3!

Idag när vi vaknade var det inte ett moln på himelen. Blåser gör det dock fortfarande. Har ätit och ska strax bege oss till poolen, inte samma som igår utan en som ligger lite närmre oss. Kände på vattnet igår och kunde lätt konstatera att bada, det gör jag inte. KALLT! Efter frukosten var vi och bokade en utflykt.

"Följ med Yellow Submarine djupt ner under utan och se nyfikna, glittrande fiskstim och gamla skeppsvrak - utan att bli blöt! Kliv ombord, luta dig tillbaka och förbered dig på att få ta del av hur en märklig, men underbar undervattensfärd dyker upp framför ögonen på dig. Det är vad som händer när ubåten Yellow Submarine tar dig med på ett äventyr!"

Nu ska jag hoppa i min nya bikni och smörja in mig lite. Då det fortfarande är rätt tidigt på dagen har jag inte hunnit va så aktiv med kameran men här är jag och Alicia igårkväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0