Nyår!

Anni kom hit strax efter tre och vi började nån timme senare med matlagningen. Först blev det en äppelpaj, som innan gräddningen såg mindre god ut. Vi gjorde också potatisgratäng (haha, typ det enda jag kan laga förutom makaroner) ah samt stekte kycklingfilér och det blev helt utsökt! Vi borde starta en kockfirma tyckte Anni, men kanske vore dumt med tanke på vad jag sa nyss att jag kunde laga. Hehe :P Jaja...

















Vi satt också och kollade massa filmer från när vi var små. Vi har kännt varandra i typ tretton år så nog har vi hunnit med endel. Så kul =) Vi tänkte också va lite aktiva och spela Wii men insåg snabbt att vi var för mätta så det blev att sitta i soffan och spela Super Mario tills att klockan var 23.40, då begav vi oss ut. När vi väl gått några hundra meter och det var fem minuter kvar till tolvslaget dog min kamera och Anni hade ingen med sig så vi kutade hem och hämtade två nya och missade typ tolvslaget bara för det. Hann knappt fiffla med inställningarna så blev bara kassa bilder. Haha fail, aja, superkul nyår iallafall! Ibland behöver man inte vara så många för att ha skoj! <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0