Städat lådor och fixat matlåda!

Godagens. Tänkte köra ett halvt detaljerat inlägg om min dag, för det var länge sedan.

Vaknade 7.30 och någon minut därpå twittrade Darin "Good morning Stockholm!" hehe, nästan "Good morning Emilia!" ;D haha.. Nån timme senare körde jag iväg Simon till bussen och begav mig därefter till skolan där en naturkunskapslektion väntade. Har börjat med naturkunskap nu i vår, verkar ändå roligare än jag trott faktiskt. Hmm, eller så är det för jag jämför det med mitt andra "pluggämne" - historia som jag känner just nu kan gå och dö. Det suger och jag har prov på fredag. Började plugga redan i helgen för att få någolunda grepp om vad som verkligen står i boken. Har noll intresse för det, vilket knappast underlättar.

Jahap. Efter textkommuniktion i 100 minuter slutade jag. Sedan dess har jag vatt helt aktiv och först nu sitter jag och chillar. Har dammsugit, dammtorkat, städat i lådor, och på tal om låda - också gjort matlåda till praktiken imorgon. Finally. Har haft praktik två dagar i veckan sedan augusti och var enda lunch tänkt: "Varför har jag inte gjort matlåda? Vad ska jag nu äta???" :) Större problem nu med när Terese har slutat praktisera så vi inte kan luncha. :/ :P Har övervägt att träna för att fylla på nyttighetslistan lite till men blir nog att vara hemma och plugga lite. Fixa naglarna och kanske skriva lite boooook :D Också nyttigt ju!


Ok, kanske inte den finaste matlåtan. Fick ju mosa i allt. E inte så erfaren men jag lär mig. (HAHA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0