Summering av året som gått!

Brukar alltid fixa ihop ett trevligt kollade med bilder med året som gått men orkade/hann inte/glömde det i år. Visst är det ändå kul att på något sätt summera året så ja... Valde ut en händelse, stor eller liten, från varje månad. :)

 

JANUARI. Fick Daniel Norbergs kamera hemskickad på posten. Kult.



FEBRUARI. Va på Melodifestivalen i Malmö med Anna och träffade Linda Prichard.


MARS. Årlig återträff med scenengänget, detta året exklusive Sofie.


APRIL. Firade tvillingarna mormor och Gun som fyllde 60 och var sedan på spa med dem och flera!


MAJ. Daringänget återförenades lite halvt innan Childhooddagen på Grönan!


JUNI. Skolavslutningen, den sista "vanliga".


JULI. Tjejkväll med görlsen, logiskt nog. Firade mig som fyllde 18. :)


AUGUSTI. Filmade till ett av alla roliga projekt med Anna.


SEPTEMBER. Skippade skolan en vecka och drog till Kreta med Anna, helt gratis!


OKTOBER. Blev tillsammans med min drömprins, så lycklig! <3


NOVEMBER. Frida kom ner till mig under höstlovet. Dansade runt träd och fixade mitt omtalade hål i naveln!


DECEMBER. Va på studenternas julbord och va inte jätteimpad av maten, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0