Firade Elisabet igår!

Vad najs med en riktig lång sovmorgon i sin egen säng. Det var länge sedan. Överväger om jag ska gå upp eller ligga kvar ett tag men jag börjar först om två timmar så jag har la tid att berätta lite om gårdagen då vi firade Elisabet. Hon fyllde egentligen år i november, men vadå? Bättre sent än aldrig jö. Jag skjutsade ner Malin till Elisabets hus när vi hade slutat, långt före de andra som skulle vara med. Nyckel hade vi fått av Elisabets mamma så det va bara att gå in. När Malin tvingades gå och jobba bytte jag av henne och kom med pizzor som jag beställt och strax där efter kom Ida och vi fixade det sista innan Elisabet kom hem i sällskap med Anna som hade i uppgift att fördröja henne lite. Nog blev hon minst sagt överraskad och glad. :) Lite bilder:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0