Studiedag + min helg!

Hej hopp. Måndagskväll och här sitter jag och chillar. Har haft studiedag idag så har gjort det hela dagen mer eller mindre. En snabbgenomgång av helgen: I fredags åkte jag till Simon och va där till lördag kväll. Då åkte vi hit för jag skulle jobba. Tanken va att Simon med skulle gå in på Takida men biljtterna var slut så stackarn fick dra till Harrys med några poolare istället. :P Halv 2 var vi hemma och det följdes av en sovmorgon och sedan jobb för min del. Söndagen blev en lång dag med lite tipspromenad, öhm.. fika. Medan jag gjorde klart boken drog Simon på hockey. Jaa, nee jag kan ju inte ALLTID hänga med. SÅ kul e det faktiskt inte. =) Men jaa, boken e skickad på tryck, precis som enligt planerna. Känner mig så lättad! :) Yes, de va de. ;D

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0