Gran Canaria - Dag 6!

Sitter på rummet för första gången typ tillbaka direkt efter middagen. Brukar alltid gå och shoppa ellernått direkt men ikväll kände vi för att vänta lite. Helt plötsligt har jag kunnat börja koppla upp mig på rummet med, skumt för det funkade verkligen inte i början av veckan.

Har varit ursel på att ta bilder idag, men har inte heller gjort så mycket. De andra har varit i Palmitos Park, typ en djurpark en timme bort. Jag och mamma stannade dock kvar vid poolen för vi trodde de skulle vara bättre väder här hemma, det visade sig dock va fel. Vi tyckte också det var lång att åka för av tidigare erfarenhet visste vi att en timme kunde ju vara två. Så nej, vi stannade hellre hemma och tänkte att vi hellre la de pengarna på något annat. :)

Kan dock dela med mig av lite matbilder av maten, okej har typ bara bilder på efterrätten, som vi äter alldeles för mycket av. Hehe ;)












Kommentarer
Postat av: josefines.se

GOTT! :D

2012-01-13 @ 19:32:59
URL: http://josefines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0