DETTA GJORDE MIN GÅRDAG... nej, mitt ÅR ellernått!



Detta tyckte jag förtjänade ett eget inlägg. Betydde så mycket. Helt plösligt bara kom han ut. Och tog sig tid med alla fans som samlat. Så fint! Så bra för det var ingen hysteri eller så, så han kunde bara stå där och ah. Vi var så många så det var snabba möten. Hann iallafall säga att vi saknat honom så sjukt mycket och han svarade att han saknat oss också. Var tvungen att hålla om honom lite extra. Hade ju faktiskt inte fått uppleva detta på 1,5 ÅR. ASSÅ SJUKT. Nu är mitt Darinhjärta extra varmt igen, ellernått. <3 :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Aaawww! Lilla Emilia! Du är så söt, och Darin ser likadan ut nu som han gjorde när jag träffade honom för ett par år sedan i Helsingborg! :)

2012-03-07 @ 20:17:39
URL: http://Lilapixlar.blogspot.com
Postat av: Bina

Fina! :D

2012-03-07 @ 21:35:23
URL: http://threefireflies.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vilken lycka för dig, Emilia!!!

2012-03-08 @ 12:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0