Måndag igen

Vad söta ni är som orkar titta in trots min allt mer kassa uppdatering. Tänker inte lova att jag ska bättra mig för det är inte alls säkert, hehe. ;) Sitter hemma nu. Denna måndagensmorgonen såg lite annorlunda ut. Brukar ha första lektionen vid den här tiden men då det är naturkunskap och teknikerna, som vi läser med, ska labba idag, är vi i media lediga. Dock fick man rulla ner till skolan vid 8 ändå för Navet skulle föreläsa men nu är det också överstökat. :)

Har förövrigt haft en toppenhelg! Jag och mitt hjärta gav oss återigen på lassangereceptet och wow. Asså vi borde nästan starta en kockfirma, eller lassangefirma. Haha ;D Kollade också givetvis Mello och javisst, go Loreen! :) Igår blev det lite promenad i vårsolen följt av fika och sådär. Ah, en toppenhelg helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0