Projektarbete - CHECK! Nästan iallafall... ;)

13 månaders slit har nu gett sitt resultat. En bok på 212 sidor, en fackuppsats på 10 och en loggbok på... 7 nånting. Deadlinen var igår och jag slet verkligen in i det sista. Hade ändå varit ute igod tid och börjat 7 månader före projektet drog igång i skolan. Var också ute i god tid mot slutet men av olika anleningar blev det inte så god tid. Så sent som två timmar innan inlämningstiden fick jag boken i handen - den riktiga versionen. Hade ju för länge sedan fått en testversion. Att den blev försenad var faktiskt Vulkan och Postens fel. Jaja, jag hann ju och hade jag inte hunnit hade det inte varit hela världen. Skolan gjorde så jag stod still i arbetet i 6 veckor. Hade ju ingen handledare och då blire svårt liksom. Sär. Den nya versionen var iallafall grymt mycket bättre än den andra; snyggare, tjockare, skarpare och WOW. Blev imponerad jöö. Haha, är grymt nöjd! Men, ännu är det faktiskt inte över... 10/4 redovisar jag om mitt arbete i 20 minuter för klassen och så. =) Men blir kul!




Kommentarer
Postat av: Sarah

Fan vad kul :D!!

2012-03-18 @ 02:47:11
URL: http://eringdahls.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej Emilia!
Jag är också ett galet stort darin fan och jag älskar din idé om att göra denna boken. Jag skulle faktiskt vilja köpa ett ex av dig om det går? Du kan väl höra av dig till mig på min mejl?
Ha det bra. Kram! :)

2013-07-19 @ 16:52:46
URL: http://mandarinens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0