EXIT TOUR - GÖTEBORG, TRÄDGÅR'N

Tidigt på torsdagsmorgonen lämnade jag alltså Sandras lägenhet i Stockholm och begav mig till Centralen för att sätta fart mot västkusten. Hann köpa lite frukost, bra det. Ibland händer det att jag är ute i sista sekund och får kuta till tåget. ;D Tack vare ett åksjukepiller lyckades jag även sova bort större delen av resan, så hann knappt äta. (Y) I Göteborg, som egentligen var slutmålet, bytte jag tåg för att komma vidare till Trollhättan där jag skulle träffa Frida. Hon kommer ju från Kiruna, men har nyligen flyttat ner, så kul att se hennes lilla lya. Mycket snygg! ;D Tack och lov fick jag äntligen duscha med. Man är ju inte jättefräsch efter en konsert, natt och en fyra timmars tågresa vill jag lova. ;D
 
 
Efter vi fixat oss, käkat och legat och snackat begav vi oss till Göteborg. Lite problem att hitta var det, men när vi väl kom fram 2,5 timmar innan insläpp så var det bara sju personer i kön. Vid Stockholm samma tid var det ju säkert... minst 50 liksom så kändes ändå rätt lyckat att komma vid den tiden, för kort därpå kom det genast fler och fler. Tajmat! Från ingenstans kom även plötsligt Darin himself förbi. Märkte att Frida ryckte till när vi satt ner och när jag kollade upp stod han där en meter från mina fötter. "Sitter ni här och fryser? Jag tänkte bara komma och säga hej!" Haha, åh! Snäll han är. Många passade på att ta bild, men jag höll mig endast bakom kameran.

 
 
Lite innan 19 släpptes vi in. Det var jätteskönt för det var verkligen inget vidare köväder. Usch, lite halvt storm nästan. Fick bra platser vid scenen med, längst fram igen, fast lite åt höger. Konserten var efterlängtad att se, fast det bara gått ett dygn sedan sist. Och åter igen - WOW. Dock var inte scenen lika cool som i Stockholm. Mycket mindre, mindre lampor, rök och ingen konfetti ellerså, men Darin levererade minst lika bra! ;D Yäj. Han körde även F your love, något han inte gjort i Stockholm. :) Till min stora glädje blev jag inte stoppad och kunde använda min systemis. Så här kan jag bjuda på lite bättre bilder. ;D
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Hade egentligen sedan tänkt åka till Ida i Halmstad och sova för då skulle jag ha närmre till Malmö nästa dag, men ändrade planer och sov hos Frida. Sov supergott på hennes bäddsoffa och fick lite sovmorgon innan jag kastade, ja, verkligen kastade mig på nästa tåg... Men mer om det i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0