STOCKHOLM - GÖTEBORG - MALMÖ!

 TJOHO! Tänkte återuppliva bloggen. Igen. Hehe. Har mycket skoj framför mig som säkert är värt att blogga om. Ska göra så gott jag kan. Nu börjar snart Darins (och min) turné! X) För fem månader sedan släppets biljetterna, och nu är det bara TVÅ DAGAR kvar. Så pepp! ;D
 
 
 
Yäääj. Kunde inte riktigt bestämma mig vilken jag skulle gå på, så det blev alla tre. ;) Har redan börjat packa för att inte missa något under den långa resan som kommer att se ut följande:
 
Onsdag: Ljungby - Alvesta - Stockholm. Torsdag: Stockholm - Trollhättan - Göteborg - Halmstad. Fredag: Halmstad - Ljungby - Malmö - Ljungby.
 
Det lutar iallafall att jag åker hem en runda innan Malmö, men vi får se! Nu ska jag packa vidare och tömma kameran. 30 GB ska med så räkna med mycket bilder och klipp när jag är hemkommen. ;D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Men då ses vi på fredag i min kära hemstad! :D

Svar: Jasså. Åhå va skoj ;D hihi
Emilia Johansson

2013-04-16 @ 20:46:40
URL: http://Lilapixlar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0