Exit-signering på Bengans

Får la kasta in ett blogginlägg om gårdagen. Känns helt plötsligt så meningsfullt och blogga när man varit på någon Daringrej. Haha ;D

 

Igår hade ju alltså Darin sin ENDA sigering för nya skivan och den var i Stockholm. Eftersom det inte varit någon signering på över två år så förstår ni la såklart att jag åkte dit. Min autografsamling hade verkligen stannat upp i flera år så kändes skönt att fylla på den lite. (HAHA) Jaao var uppe tidigt och tåg tåget vid halv 1 och kom fram drygt en timme innan signeringen började men i Maddes och Jess sällskap gick den timmen fort och snart kom ännu fler fans. (Y)

 

"Kom-i-håg-lista" Hej hej!
 

 

 

Signeringen var väldigt lyckad och trevlig. Inte så stressig utan Darin tog sig verkligen tid med alla. Direkt när jag kom fram började han prata om boken, vilket gjorde mig väldigt glad, hihi. Jag sa också att det är kul att han kommer till Kiruna och han såg ut som ett frågetecken. Jo, såhär är det att jag har alltid sagt till Frida (som bor i Kiruna) att jag ska hälsa på henne om Darin kommer. Nu hade vi gett upp hoppet och jag tänkte åka upp nu i februari-mars. Men så kring årsskiftet kom det upp att Darin skulle uppträda på Kirunafestivalen som är i slutet av juni, så vem åker dit då istället? Jag ju. ;) Han vart ändå lite förvirrad och sa att han själv fått reda på det idag (igår) och trodde det var hemligt, men ”obviously not!” ;)

 

Fattar inte/vet inte varför det blev såhär... Det bara blev... HAHA!

"Vilken champion!" haha ;D Najs ju.
 

 

Fick sedan mina femton skivor signerade. Hade varvat hela släkten till att köpa Exit. Haha! Efter signeringen blev det, istället för Mc Donalds som annars brukar va en tradition, Jensens bofhus. Mmm, yummie till deras mat alltså! Natten spenderades hos Sandra. Vid 5 ringde mitt alarm och jag begav mig till tåget. Omänsklig tid nästan ju, men valde inte tid själv utan bokade på Tradera. Tur och retur för 134 kr så palla klaga på tiderna. HEHE. Men skulle givetvis har lite otur även denna resan. För inte så länge sedan var jag med om en älgkrasch på tåget. Nu blev det en busskrasch, fast inte på tåget utan när jag skulle köra från Alvesta till Ljungby. En kvinna i 25-årsåldern omkom och kraschen orsakade stopp på 25:an hela förmiddagen. Men man ska ju inte klaga på att man får vänta, och att man är hungrig, trött och kissignödig när sådant händer. Tragiskt…

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0