Mellofinalen 2013

Lite kul där med förra inlägget. Det var ett tidinställt inlägg jag gjorde för typ en vecka sen. Men ja, det blev verkligen att tagga Mello. Bilden i förra inlägget vann förstapris i Telias fototävling! Tack till alla ni som bidrog med röster. Alla kan känna sig speciella, för troligtvis hängde det på en enda röst. Priset var 4 biljetter till Mellofinalen och VIP, förfest och hotellövernattning. Woho! Detta fick vi reda på så sent som i onsdags men ställde in andra planer för att åka. Vi tog med oss Simons kompis Axel och hans tjej Therese som också skippade en viktig fotbollsmatch och glatt hängde på! :)
 
Kvällen bjöd på massa trevligheter. Mat och dryck och wow så fint det var där inne. Speciellt för Teliagästerna, för Telia är ju typ huvudsponsor. Ah, riktigt kul kväll! Sen vann väl typ rätt låt också? Hejade egentligen på Yohio men efter internationella juryn sagt sitt insåg jag att det skulle bli roligare med någon annan - typ Robin och höll istället tummarna för honom.
 
Idag blev hotellfrukost (in my heart) och sen en tur på stan innan det blev en drygt fyra timmars hemfärd. ;D Och här kommer några bilder:
 
 Mat i mängder!
 
Glada par!
 
Tummen upp för VIP!
 
Ludde var såklart med och hejade på Yohio! ;D
 
Mm, dessa hade jag gärna tagit med mig hem! Godisar!
 
Dessa med. Fast det kanske bara var prydnad? ;O ops!
 
Undra hur många personer det är på denna bilden?? Fet publik jö haha ;D
 
 Sean fick igång publiken rejält. Men tur att han inte vann... tycker jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0