Stan med Anni

Kort dag! Det hade Anni också så vi gick ner på stan en runda efter vi hade slutat. Jag var på jakt efter ett par nya jeansleggings men httade inga. Jaja, det är Ljungby, vad kan man förvänta sig? :P Vi gav upp och hamnde på Roddys och tog en fika istället! :D

 

Haha btw. Idag på engelskan skulle vi fortsätta skriva på datorn om en film vi har sett. Förra lektionen hade jag suttit vid nån konstig dator och därför inte fått med mig dokumentet på min inloggning blabla. Hur som helst skulle jag och min lärare leta upp den datan och skicka över det till en annan. Problemet var bara att jag inte kom ihåg var jag hade suttit. Först gick vi till EL i andra delen av skolan. Nej inte där. Då gick vi till IV. Nej inte där. Sen förklarade jag lite mer noggrannt hur det såg ut i rummet, och hon bara "jaha där!" Men så var det inte där heller. Skämdes för mitt dåliga lokalsinne. Haha, för stor skola och för många datasalar (A) Tillslut fann vi iaf den, men skulle nog aldrig hitta dit igen. Hahaha xD
Nu ska jag snart till kusinerna och fira moster! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0