LAST TRY!

Slutade jag blogga eller vad hände? Gah. Endel av mig typ orkar inte hålla på med bloggen längre, men det är ju så kuuuul att ha. Asägt att kunna titta tillbaka när man undrar något. Gör ett sista försök att försöka komma igång!
 
Just nu har jag det ganska chill. Skolan, som jag började på, haha tror inte ens jag har nämt det här? Skitsamma, för jag hoppade ändå av den. Kanske kan göra om inlägg om det sen dårå. Haha. Annars är jag väl arbetssökande. Hoppar in på Smålänningen lite då och då vilket är najs! Ska jobba helgen, fast vad som händer då vet jag ännu inte.
 
Håller annars på rätt mycket och pysslar är hemma. Tävlar på så gott jag kan och har även köpt gymkort igen, årskort så nu kör vi! Hjälper mycket att Simon har gjort detsamma så jag äntligen har någon att träna med igen. Blir så mycket enklare ju. Och en tråkig bild på detta som bevis:
 
 
 EN TIMME SENARE: ÅH, nu har jag fyllt på med inlägg både före och efter detta inlägget. Vad fint va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0