Halmstad bilder

Tjuu! Nu är jag hemkommen från Halmstad och tänkte ladda upp lite bilder från gårdagen. =)
Bilder från idag kommer lite senare :D


Elisabet och jag på bussen :D


Linnéa och Anna på bussen


Ida och Rebecka också på bussen x)


Inne på Vero Moda :)


Break på MC Donalds'


Coolish


Elisabet provade ut nya glasögon x) hahah


Elisabets skor. Jag är inte ensam. HAHA


Yej


Ida och Elis i provrummet, snygga tröjor.


Anna bakom kameran


Anna


Alltid lika kul att ta kort med sånna här xD


Jag och Anna fick för oss att utforska ett ställe lite. Gick in i en hiss och blev upptryckta av ett äldre par. Sen gick vi av på nån våning och hittade nästan inte ut ;O Höhö det var jättemysko (A)

 
Vilse i.. jaa vet inte ens vart vi var. HAHA


Kommentarer
Postat av: Anna

hahahha ah härliga bilder;):P

2010-01-01 @ 23:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0