Promenad med Anni

Måndag, ny vecka. Veckorna bara springer iväg, snart är det jullov. Det slog mig faktiskt att det bara är 4 veckor kvar ellernått. Kom ganska nyss in. Var ute och gick med Anni. När vi möttes var det en ledsen Anni men när vi skiljdes åt var det en glad Anni. :) Problem hit och dit, awwi lilla gumman, hoppas det löser sig med allt. Du hjälpte mig när jag var i samma situation, nu hjälper jag dig så gott jag kan. Killar kan verkligen ställa till det för en. Vi satt oss på en bänk och hade lite terapi med varandra. Raderade minnen som sms och sånt. Jag råkade radera hela min inkorg, vad ledsen jag blev. xD Ett var sms under 1 års tid nästan, hade aldrig raderat, haha men det var nog lite bra att de försvann allihopa. Det var ju lite överbelastat, hehe. Anni satt också och rensade, sparade utvalda men det slutade med att hon också raderade alla sina. Haha! Kanske inte med vilje, eller hur var det? xD Här kommer en bild på oss, det var den bästa vi lyckades åstadkomma, men vad kan man begära med mobilkamera i mörker? x)



Ih, jag lyckades centrera bilden och inte texten! Haha har aldrig kunnat det innan så förlåt att jag centrarar texten, det är jobbigt, jag vet. HAHA så om nån vänlig skäl där ute har nått knep så var vänlig dela med dig! ;D HAHA XD Hur svårt kan det vara liksom? xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0