Rix Fm festival i Halmstad

Gårdagen spenderades i Halmstad med Ida och Madde. Precis innan vi skulle dra till Rix fm fick vi det tråkiga beskedet att Darin tvingades ställa in p.g.a sjukdom. Stackarn! Men vi drog dit ändå. =) !!


Ida och Madde i sina blåa tröjor ;)


Coolaste.. båten (?) xD


Vi nöjde oss med en plats på läktaren


:D


Haha okeeej? Normalt.


Ida kände för att vara med clownerna en stund =P


Rebound (REEBOOUUND!! IHH!! -.-) inledde.


Jag och Alicia gick backstage


Hon fick Anna Bergendahls autograf, vilken lycka...


EMD avslutade, fast såg inte klart dom utan gick typ då =P

Haha jaa tog typ flera hundratals bilder men detta fick väl räcka. Har lite annat jag måste fixa med så hann inte skriva värsta texten.. Men det var en awesome dag, härligt väder dessutom. Vi var ju inställda på värsta möjliga efter att ha sett SMHI's prognoser. Efteråt drog Ida och Madde till Tylösand och spanade in Eric Saade, haha. Jag skulle vidare till Anton så jag dissade det. =) Hann med att äta lite av farmors nybakta våfflor i stugan med. Mm =)


Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAH DET DÄR VA DET FULASTE!!

hur stavar du till inledde egentligen?

2010-08-02 @ 22:53:04
URL: http://spolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0