Måndag

  Det var en trött Emilia som steg upp idag. Blev sent igår ju. Dagen började med en snabb samling i klassrummet, sen skulle vi in i datasalen och göra en filmaffisch. Frågade om det var okej om jag lyssnade på Rix fm, bara en liten stund. Haha asså det e ju strömmande musik så egentligen får vi inte lyssna på webbradio, men min lärare antog att det gällde Darin så hon sa att det var okej att göra ett undantag då typ. xD Problemet uppstod när jag skulle få igång det. Det funkade inte för det saknades nån programvara ellermått (jag fattade aldrig) Men Anton försökte hjälpa mig, men lyckades inte. Min lärare försökte oxå. Haha fett snällt, på lektionstid och allt. Dock hann vi aldrig få igång det, under typ den halvtimmen vi försökte. HAHA asså kul, under lektionstid lixom. x)

  

Sista lektionen hade vi prov i Illustrator, så ba när det är 20 min kvar på lektionen blev det strömavbrott så allas datorer bara dog. Typiskt! Fast nästan lite komiskt xD Skyndade mig hem och tog igen alla Darinnews jag missat. Haha, högtryck nu! :D Lycklig! O nu är det bara 5 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: Hero

høhø.. fina bilder! =)

hahaha, typ midt i lectionen, fan inte om mina larare ville latt mig gøra det.. x) hahaha..

2010-02-15 @ 18:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0