Hbg och Halmstad i helgen!

Hemma. Nu börjar mitt späckade schema igen. Har nog 3-4 dagar kvar på lovet som jag inte har något alls planerat. Imorgon blir det en tur ner till Helsingborg med Anni, mamma och Alicia. En viss person uppträder på Nickelodeondagen som är på Helsingborgsfestivalen. (Darin om det inte framgick) =P På lördag tänkte jag åka till Halmstad och hitta på nått med Ida och Madde. Hörde något om grillning om vädret tillåter. Dagen därpå är det Rix FM festival i Halmstad. Darin igen. Thihi. Sedan tänkte jag hitta på nått med Anton innan det bär av till Turkiet en vecka. =D Ih!


Kommentarer
Postat av: Terese

Jag kommer också till Halmstad ;D då synes vi där! :D

2010-07-29 @ 21:32:12
URL: http://teresesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0