Love Stockholm

Okej nu är jag utvilad och tänkte göra ett inlägg om gårdagen.
Blir mest bilder och inte så mycket text ;P


Haha eehm


Carolina Gynning och Fia


Köa köa :)


Maddeee, Fiaaaa, Idaaa :D


Det var Idol-tema så det var bara tidigare idoldeltagare var med. Alice här.


Rebound. Rabih och Eddie för er som inte vet. Så dåliga va dom. Typ bara gjorde lite som dom kände för. Inte alls inövat. Neh inte bra. Jobbigaste fansen också, ni som var där förstår nog vad jag menar. GE MIG ETT R... *hörselskadad*


Haha




Sen kom den minst sagt överspeedade Erik Grönwall. Haha.. det var nästan tredje helgen i rad jag såg honom x)

 

 
Här ser ni vad jag menar med överspeedad. Har typ hundra liknande bilder där han gör helt sjuka grejer (för jaa han är ganska kul att fota) men jaa ni fattar grejen. xP


Kl. 21 blev det dags för våran favorit =)










Maddes lilla pojke var med och premiärsåg Darin. Det var bra tyckte han, visst?! :D





Kommentarer
Postat av: Madeleine

Han tyckte det var grymt! hahaha :D <3

2010-06-15 @ 16:10:53
URL: http://sailtheocean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0