Skolavslutning

Avslutningsdagen. Dagen man väntar på ska komma typ hela skolåret. Idag är den här. Jag kan inte låta bli att tycka att det faktiskt är lite sorgligt. Det är alltid sorgligt att avsluta saker och ting tycker jag. Jag menar, nu är det över. Aldrig MP1 mer, aldrig.. det är så mycket som aldrig händer igen. Men såklart är det mest glädje. Det är ju SOMMARLOV!

Anni kom hit i morse och vi tog följe till kyrkan. När vi var.. knappt halvvägs började det regna. Undra om vi ökade farten då eller? Haha. Vi blev helt blöta i våra fina klänningar. Okej det var inte så farligt. Förstår dock inte poängen med att det ska regna var enda skolavslutning. Minns typ inte senaste gången det var fint väder. Eller var det kanske förra året? Jaja. Men när det regnar får man verkligen inte samma känsla. Tråkigt tycker jag.


Vi var i alla fall i kyrkan och sen typ inget mer. Lägger ut lite bilder från dagen =)


Anni och jag imorse


Malin, Sofie och Terese. Haha tur att några var smarta och hade paraply (A)


Kyrkan


Estetarna med flera sjöng och showade i kyrkan


Kramkalas var det när Anton fått sin avslutningpresent (en tavla) =(

Ja de var väl ungefär alla jag hade och visa xD haha. Nu ska jag äta nått! Hejdå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0