Onsdag + Isabells student

Trött efter gårdagen. Blev sent innan vi kom hem till Ida efter Issas student och sen var det upp tidigt idag. Var hemma på stationen typ 9.30. Det regnade och var kallt. Gick till mammas jobb och lånade en jacka + hennes cykel. Hade i princip bara gått upp, inget mer så jag drog hem istället för att gå till skolan. Vi hade ändå bara sån "kolla film och fika-dag" !



Jag åkte från Älmhults tågstation. Det var nytt =) Väl framme i Malmö mötte jag Ida som såklart åkte från Halmstad. Måste ju typ berätta om den elaka mamman som satt jämte mig ett tag. Asså herregud säger jag bara. En mamma var med sitt barn, barnet var typ 2 år. Ni vet iallafall i den åldern då man kan prata lite men inte säga så mycket vettigt. Kanske är man mindre än 2? Whatever. Hon behandlade if honom som en tonåring. Hon gav honom sitt bankkort och han tog in det i munnen och då blev hon helt rasande och ba "men du fattar väl att du inte kan ta in den i munnen? GE MIG DET NU!" så ryckte hon det ifrån honom. Vad han än gjorde (som var helt normala saker som barn gör) så freakade hon ur. Hon borde inte få vara mamma säger jag bara. "Om du inte är tyst innan jag räknar till tre så vet jag inte vad jag gör!" usch vad upprörd jag blir!

Tyvärr bara några få bilder med mobilkameran nedan. Men men det var supertrevligt iaf!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0