Navelpiercing

Jag tänkte ta navelpiercing idag. Asså på riktgt. Har tänkt göra det så länge. Ida och jag tog vägarna förbi Kittys smycken och bokade tid och allt. Mamma skrev på papper och jag och Ida fördrev timmarna på stan. Kl. 15.30 var vi där, tyvärr hann någon komma precis före mig så vi fick stå och vänta. Usch nervositeten växte fram - så läskigt att bara stå och vänta. Men det var skönaste killen där som bara "äähh det e ingenting.. det går över.. du är stor flicka och du klara det" hahaha aahh xD

Tillslut blev det min tur att gå in och allt gick bra. Jag fick information om skötseln och hon började tvätta. Det råkade komma upp att man inte fick sola de kommande 6 veckorna. Vadå nuuu? Nu är ju den bästa soltiden typ, jag älskar att sola.. orka vara utan sol i 6 veckor nu. Jag hamnade i värsta dilemmat - skulle jag ta den eller inte? Mamma tyckte nej Ida tyckte ja. Jag både ville och inte ville. Då bestämde hon som jobbade där att jag skulle komma tillbaka i höst. Så då gör jag det!


Kommentarer
Postat av: Ida

haha awwi det va nog rätt beslut ändå. man vill ju bli bruuuun nu haha. Den kommer i höst :D

2010-05-14 @ 20:52:15
URL: http://spolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0