What a wonderful world x) (haha)

Oh det är typ lika varmt ute som inne! :D Sitter ute på studsmattan i solen. Okej ta bort i solen, det var bara en önsketanke. Himmeln är blå fast det är massa moln. Allting är grönt och fint. Bladen på träden har slagit ut och likaså massa blommor! Fåglarna kvittrar och åh vad underbart =) jag klagar inte på nått. :D Okej jag klagar på en sak. Jag måste tillbaka till skoan om sådär 40 min. Matte och svenska väntar innan skoldagen är avklarad. Anledningen till att jag är hemma nu är att jag inte hade nått att göra på engelskan. Klar med allt redan. :) Har bara haft spanska - uppsatsdelen på de nationella proven. Jäkla vad jag skrev alltså. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0