En händelserik söndag


Idag var jag hos mormor. Potatis skulle sättas men jag tog jobbet som barnvakt. Lilla Klara kom inte med på bilden.. awwi.. vi som blev sånna kompisar idag. Så fort jag satte ner henne (1,5 år ?) sträckte hon upp armarna mot mig och ville komma upp igen. Snuttii <3


Åkte hem en snabbis och kollade läget på Almrockmötet. Här ser ni en långt ifrån klar scen (men ändå en god bit på väg) och även bilen som ska vara med endel. Det blir coolt.


Fikapaus typ. Haha först fikade jag hos mormor, sen bjöds det på fika här, sen en timme senare var jag tillbaka hos mormor. Fikdags igen. HAHA onyttig dag alltså ;) fikade dock inte på alla.


Vi provade även ut tröjor som vi ska få :)
Manusskaparen Sövle Rydell på bilden! Det var han som satte ihop hela showen för över 20 år sedan och nu gör han det igen! 


Jee jag hann även med en sväng till min Anton. Mer om detta imorgon. HAHA skäms för mitt dåliga lokalsinne. Ska även visa bilder på hans små kycklingar. NAWI säger jag bara. Men nu är det läggdags som gäller. Skola imorgon ju. :P God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0