Hej hoppppppp...

Aaahahh vilken dag! Jag är helt slut! (citat från Patrik i Svampbob) xD men jo sant. Kom ganska nyss hem efter en lång dag i skolan samt på körskolan. Hade drygt 2 timmars teoripass direkt efter skolan. Trodde det skulle vara assegt men det var helt okej. Lite kul var det i pausen oxå då hon som lärde ut och höll i det ba kom fram till mig o ba "Jag måste bara fråga... E det inte du som är det där stora Darinfanet?" Haha, komiskt!
Egentligen vet jag inte ens varför jag skriver för har inte jättemycket på hjärtat. Inte heller i hjärnan. Ska lägga mig o kolla på Vintergatan med Alicia nu. Behöver koppla av lite. Dessutom har jag värsta ont i mitt vänstra öra. =( Ajaj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0