Nu får det snart vara nog...

Äntligen känns det som man börjar återhämta sig lite, på riktigt. Det var en jäkla förkyldning man råkade ut för. USCH. Två veckor har redan passerat på lovet, har en veckas ledighet till innan jag börjar jobba. Känns ändå helt okej! Blir så när man är sjuk, att man längtar till att komma igång med allt igen. Längtar till och med till att komma igång med träningen. Det får dock vänta ett par dagar till tror jag. Har fortfarande ont i halsen till och från.

Annars då? Idag händer väl inte så mycket. Ska snart åka till kusinerna med Alicia och kolla på deras nya kattunge. Aahaw. Ska bli kul!


En vimmelbild från balen. Fick nyss CD:n som jag hade beställt med ca 500 bilder från studenten och balen jag nyss suttit och kollat igenom. Åh, det var kul :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0