BAL PÅ TYLÖSAND

Ännu en dag då man har vänt heeelt på dygnet. Precis när man återhämtat sig efter studenten vare dags för BAL. Men aaaah, klagar inte. Är så jäkla glad att jag gick! Vilken kväll! :D Såååå över förväntan - allting!

Började fixa mig vid 12. Gjorde allt själv - sminkning och hår. Eller håret gjorde mamma dårå. Men ah, fyra timmar senare kom Hugo med cabben och hämtade upp mig. Han var en riktig gentleman hela kvällen, som spenderades på Tylöhus i Halmstad och bjöd på massa trevligheter. God mat och massa fina människor, som samlades allihopa, en sista gång, någonsin. <3

Här är några av de tusentals bilder som togs under kvällen:































Ah, som sagt! Vilken kväll. Vi dansade till 2. Fötterna värkte så skorna kastades av och fötterna var kolsvarta när vi var hemma i Ljungby igen, framåt halv fyra på morgonen. Oförglömligt! Tack alla som övertalade mig att gå ändå! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0