HOST HOST HOST...

... och godmorgon! Vaknade nyss efter äntligen ha fått sovit lite. Har hostat en vecka nu och ser inget tecken på att den är påväg att gå över. Värst är det på natten, brukar va så med hosta, men i natt var ju hemskt. Visste inte var jag skulle ta vägen. Trodde igår det skulle bli bättre än natten innan så Simon sov över. Han har börjat jobba nu och börjar typ innan klockan sex så jag fick lägga mig på soffan så han skulle kunna sova iallafall. Haha, så tråkigt. Allt med hosta är så tråkigt, och det värsta är nog att INGET hjälper? Typ att inte prata kan ju va bra... Räddningen på det är Gossip girl. Nu har även jag fastnat i det ja. Haha =) Snart klar med säsong 1! Hoppas inte det är en sådan serie som sedan, efter säsong 1, bara spårar ur och blir helt kass?! :S




Kommentarer
Postat av: Ida

GÖTT EMILIA!!!!!

neeeej den blir bara bättre och bättre!!!!!

2012-06-28 @ 22:10:50
URL: http://spolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0