Skattjakten

Igår var det dags för ännu ett studentevent! Har inte skrivit om några tidigare, men heller inte deltagit i nått annat så kanske därför? Haha xD Skattjakten ville jag iallafall vara med på, även om det blev lite omständigt då klassen fattat det som att jag inte ville vara med. Det löste sig genom att jag fick vara chaufför och ta vår bil och därmed blev ju ännu ett "lag" inom laget, vilket kan vara en fördel. Vi fick 2 timmar på oss att hitta.. ah jag vet inte hur många saker, men väldigt många konstiga. Se delar av listan nedan. Haha, det var iallafall en vädligt udda grej som man förmodligen inte gör om. Sjukt skoj!








Oufiten - ninjas.


Man kunde också samla poäng genom att utföra vissa saker. Till exempel föra ett ägg mellan fyra persones munnar och den sista skulle svälja. Haha, mysigt...


En bråkdel av allt vi drog med oss. I påsen nere till höger ligger en död fågel. Vi skulle hitta ett dött djur på vägen - tur då att jag stött på ett tidigare under gårdagen. Haha men FY vad sjukt att plocka det med sig. EEWW. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0