Toppenhelg med kalas och god mat x3!

Har haft en riktig toppenhelg! Började med att fira kusinen Kajsa i Hölminge. På fredagen vart det marknad i Markaryd med Simon, varpå det blev god mat och födelsedagsfirande för hans mormor. På söndagen vaknade vi åter igen upp till strålande väder så spenderade dagen mestadels ute. Plockade blommor till våra mammor innan vi åkte till min mormor och grillade. :) Mums. Yes, detta var bara en mycket kort summering av helgen. Här kommer lite bilder från kalaset för Kajsa:


Födelsedagsbarnet!


Min kära syster och jag!


Alla barnen hade med badkläder och kände sig manade att gå ner till sjön...


Jag följde med men höll mig på land ;D


... bortsett från vissa andra. Galningar!


Filten skyddar mig från myggorna. Usch, varför finns dom? *sur* ;P


SMILLA <3 sikken liten gosing <3


Inget kalas utan tåååta och kakoj! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0